ساخت کوره دوار

خط تولید اهک صنعتی

شرکت پویان طلوع سپاهان با بیش از سه دهه سابقه در تولید خطوط تولید آهک صنعتی فعالیت می کند. دو کارگاه مجهز این مجموعه برای ساخت دولومینت کلسینه و کارخانه ای مجهز برای تولید آهک صنعتی از تجهیزات این مجموعه است. شرکت ما تلاش های خود را برای پیشرفت صنعت در کشور و رفع نیاز بازارهای داخلی به کار بسته است و برای کمک به صاحبان صنایع برای تهیه ی بهترین محصول تلاش می کند. برای اطلاع از محصولات این مجموعه مانند خرید و قیمت پودر آهک می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

در خط تولید آهک صنعتی انواع خطوط فرآوری آهک شکفته و تجهیزات مربوط به تولید آهک ارائه می شود. امکانات تولید داخلی ما را قادر می سازد تا تجهیزات تولید آهک را مطابق با نیازهای مشتریان طراحی کنیم و کلیه قطعات یدکی لازم را برای جمع آوری گرد و غبار در اختیار مشتریان بگذاریم. آهک صنعتی از فراوری سنگ آهک به دست می آید که در کوره های مدرن آهک پزی با جدا کردن سنگ، خالص سازی می شود. در این دستگاه ها آهک صنعتی با خلوص زیاد و در حجم بالا تولید می شود. در گذشته از کوره های سنتی برای فرآوری این محصول استفاده می شد و به دلیل نرسیدن حرارت به همه ی قسمت های سنگ به یک اندازه، خروجی مطلوبی از این کوره ها به دست نمی آمد ولی امروزه با راه اندازی خط تولید مدرن امکانات تولید محصولی با کیفیت در حجم بالا وجود دارد. فناوری لوازم خطوط تولید آهک صنعتی در گروه صنعتی پویان طلوع سپاهان با طیف گسترده ای از طرح ها، عملکرد بالا، پشتیبانی فنی و قیمت مناسب آماده ی خدمت رسانی به مشتریان عزیز می باشد.

اطمینان از عملکرد قابل اعتماد و کارآمد تولید خط باعث به صرفه شدن هزینه های مربوط به تولید خط آهک می شود. تجهیزات تولید آهک برای فرآوری صنعتی تولید می شود. برای خرید خط تولید آهک صنعتی به مراکزی مراجعه کنید که بتواند تضمینی درباره ی کیفیت و به صرفه بودن، مدیریت و نگهداری آسان بدون مونتاژ پیچیده و نیاز به استخدام کارشناسان ماهر را به خریدار بدهند. هدف مجموعه ی ما معرفی تجهیزات با کیفیت بالا برای تولید آهک صنعتی است. خدمات مهندسی ما در توسعه ی تجهیزات جدید و راه حل کامل کارخانه، بهینه سازی و خطوط تولید موجود و همچنین تبدیل مواد خام اولیه به موادی با کیفیت برتر است.

طرح تولید و کاربرد آهک صنعتی

اکسید کلسیم که به آن آهک می گویند از حرارتی که به سنگ آهک داده می شود تولید می شود. سنگ آهک با حرارتی مناسب آهک دلومیت یا خاکستری را با 31 درصد کربنات منیزیم تولید می کند. به هیدرات کلسیم آهک مرده یا آهک هیدراته هم می گویند. این محصول از ترکیب آب با آهک به دست می آید. این فرایند با آزاد کردن توسط حرارت همراه است. برای هر گرم آهک 281 کالری حرارت نیاز است. این آهک پودر سفید رنگی است که در فرایندهای شیمیایی مورد استفاده قرار می گیرد. مصرف آهک صنعتی طیف گسترده ای دارد. در بیشتر صنایع از جمله صنایع، بهداشتی و آرایشی، دارویی، شیمیایی، لبنیات، کشاورزی، رنگ و غذایی از این آهک صنعتی استفاده می کنند. به دلیل ترکیب نشدن این آهک با رطوبت، آب و دی اکسید کربن حمل و نقل و نگهداری آن آسان تر است.

فروش خط تولید آهک صنعتی

فروش خط تولید آهک صنعتی به همراه دو بخش کوبش و سنگ شکن در مجموعه ی پویان طلوع سپاهان عرضه می شود. این دستگاه ها سنگ هایی را که از معادن استخراج می شده و به کارخانه ها منتقل می شوند با قدرت زیاد به اجزاء ریزتری بدل می کنند. تبدیل سنگ آهک به قطعات مختلفی مانند پودر سنگ به وسیله ی دستگاه های ساخته شده در مجموعه ی پویان طلوع این فرایند را سریع تر می کند. کوره های آهک پزی تولیدی ما با اعمال حرارت 1500-1100 درجه سانتی گراد آهک را به سرعت پخته و ناخالصی ها را از آن جدا می کند. دستگاه های پویان طلوع در مرحله ی هیدراسیون، آهک را آب دهی کرده تا به این وسیله یون هیدروکسید از حالت فعال خارج شود. در آخرین مرحله از کار خط تولید آهک هیدراته بسته بندی می شود. برای اطلاع از شرایط خدمات طراحی شرکت پویان طلوع سپاهان با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

کارخانه تولید آهک صنعتی

شرکت پویان طلوع سپاهان با ارائه ی خدمات طراحی و راه اندازی کارخانه تولید آهک صنعتی برای پخت انواع مواد معدنی سیمان، گچ، دولومیت و غیره خدمات طراحی انواع کوره های دوار و عمودی را به مشتریان خود ارائه می دهد. متخصصان این مجموعه با طراحی کامل خطوط تولید آهک صنعتی، طراحی و راه اندازی خطوط تولید آهک و ساخت و نصب انواع دستگاه ها به مراجعان خود برای عرضه ی بهترین و با ارزش ترین تولیدات یاری می رساند. این مجموعه با دریافت مشاوره از متخصصین مجموعه های بزرگی مانند فولاد مبارکه و ذوب آهن برای ارائه ی برترین خدمات و جلب رضایت مشتریان تلاش می کند. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ی خدمات این مجموعه با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

تجهیزات خط تولید آهک صنعتی

برای راه اندازی یک خط تولید آهک صنعتی نیاز به تجهیزاتی است که هر کدام به طور جداگانه ساخته شده و با سرهم بندی توسط کارشناسان مجرب برای تولید آهکی با کیفیت آماده می شود. این خط تولید نیاز به تجهیزاتی چون، هاپر سنگ شکن، خوراک دهنده ی شاتوتی، سنگ شکن فکی، نوار نقاله 5 کیلو وات، سرند لرزشی، خوراک دهنده ی لرزشی، سیستم برق و کنترل، کوره عمودی دوار ، نوار نقاله 1 کیلو وات و سیلوی فلزی دارد. هر کدام از این دستگاه ها کاری را انجام می دهند و برای راه اندازی خط تولید ضروری هستند. از دیگر تجهیزات این خط تولید می توان به بالا بر سطلی، پر کن دوار، ماشین بسته بندی، فیلتر کیسه ای، لوله آب و کمپرسور، آسیاب ریمون، سیکلون اشاره کرد.

چیزهایی که هرگز نمی دانستید ما از سنگ آهک ساخته ایم

فرایند تولید توسط تجهیزات

سنگ های آهک با اندازه ای حدود 40-10 میلی متر با پرکن های لرزشی خرد می شوند. این سنگ ها به وسیله ی بالابر سطلی به مخازن ذخیره سازی کلسیم اکسید یا مخزن آهک منتقل می شود، در صورتی که نوار نقاله ی ثابت داشته باشید می توانید این سنگ های آهک را به وسیله ی این نوار به ماشین هایی که آهک شیمیایی را هضم می کنند منتقل کنید و با میله با چرخش کم، آن ها را تکان دهید. بسته به تکمیل اولیه این آهک آن ها را به یک، دو یا سه محور تقسیم می کنند. بعد از آن وارد دستگاه هضم ثانویه ی آهک می شود. در ابتدا بهتر است آهک از ناخالصی هایی مانند کربناته پاک شود. این کار با پخت آهک در کوره انجام می شود. برای شکفته کردن یا هیدراته کردن آهک خالص به اصطلاح آهک خالص را آبدار می کنند. به آهک هیدراته آهک شکفته یا مرده نیز می گویند.

فرایند هیدراته کردن آهک به دو روش انجام می شود. لازم است برای تولید آهک شکفته یا هیدراته به آهک پخته آب اضافه کرد. سریع ترین و ارزان ترین روش برای انجام این کار این است که آب را با فشار روی آهک زنده بپاشیم. این کار ضررهایی نیز دارد و باعث کاهش خلوص آهک زنده می شود و کیفیت آن را کم می کند. یکی دیگر از دلایل کاهش کیفیت آهک جذب دی اکسید کربن موجود در هوا است و با این کار قسمتی از محصول به کربنات کلسیم تقسیم می شود. برای تولید آهک هیدراته از دستگاه هیدراسیون استفاده می شود. این دستگاه بخار آب داغ را با حرارت 400-300 درجه ی سانتی گراد به سنگ آهک وارد می کند و باعث هیدراته شدن آهک می شود و در محیطی بسته آهک پخته شده را توسط بخار آبجوش هیدراته می کند. استفاده از این سیستم باعث می شود میزان ناخالصی وارد شده به پروسه ی تولید به حداقل برسد و کیفیت آهک نهایی به دست آمده بالا برود. خلوص این آهک بین 95-92 است و پودری سفید و یکدست برای استفاده در همه ی صنایع در اختیار مصرف کننده قرار می دهد.

فرایند تولید آهک صنعتی

برای تولید آهک صنعتی باید دو مرحله را پشت سرگذاشت. مرحله ی اول آماده سازی مواد اولیه و مرحله ی دوم شامل پخت سنگ آهک می شود. سنگ آهک از معادن استخراج شده و به کارخانه منتقل می شود. بعد از انتقال به خط تولید سنگ ها به داخل سنگ شکن فکی ریخته می شود و سنگ های خرد شده توسط یک نوار نقاله به سرند منتقل می شوند و مواد ریز از آن ها جدا می شود. در مرحله ی دوم سنگ ها به کوره ریخته می شود و با درجه حرارت 1200-900 درجه سانتی گراد سنگ آهک به آهک تبدیل می شود. این آهک ها به شکل های مختلفی تولید می شوند. آهک صنعتی با آزاد شدن حرارت تولید می شود. این آهک به دلیل مصارف صنعتی تولید بالایی دارد و بدون تجهیزات مدرن و خط تولید پیشرفته قابل بهره برداری نیست. برای تولید این سنگ در حجم و با کیفیت بالا خط تولید خود را از مراکز معتبری مانند شرکت پویان طلوع سپاهان تهیه کنید.

سنگ آهک معدنی (20 تا 50 میلی متر) در کوره آهک صنعتی با استفاده از آسانسور سطل به بالای سیلو از پیش گرم کننده برداشته می شود. دو شاخص سطح (بالا و پایین) وجود دارد که مقدار تغذیه را کنترل می کنند، و سپس به طور متوسط ​​به طور جداگانه جدا می شوند. دمای سنگ آهک توسط گاز خروجی دودکش کوره که دمایی حدود 1150 ℃ دارد به حدود 900 ℃ افزایش می یابد که ، حدود 30٪ از آنها تجزیه می شوند و به وسیله ی هیدرولیکی در کوره چرخشی قرار می گیرند، جایی که سنگ آهک به CaO و CO2 تجزیه می شود. سنگ آهک تجزیه شده به قسمت خنک کن فرستاده میشود، جایی که درجه حرارت آن به 100 ℃ می رسد. هوا گرم (600 درجه سانتیگراد) پس از تبادل حرارت به کوره می آید و برای احتراق مخلوط با گازیا زغال سنگ مخلوط می شود. آهک از کولر به سیلوهای نهایی محصول سنگ آهک از طریق فیدر ارتعاشی، کنتاکت زنجیره ای، آسانسور سطل، کمربند نوار نقاله انتقال داده میشود.

خط تولید آهک صنعتی نیاز به انجام یک سری از مراحل دارد . مرحله اول آماده سازی سنگ آهک یعنی استخراج آن خرد کردن در سایز های مناسب.

مرحله دوم وارد کردن سنگ به کوره و حرارت دادن. بعد از آن تولید آهک هیدراته و در نهایت تولید کربنات کلسیم رسوبی میباشد.

آهک زنده تولید شده و هر یک از مواد تولید شده در طی این مراحل کاربرد خاصی در صنایع مختلف دارند.

2 پاسخ
  1. شرکت تعاونی:شماره ۱۰
    شرکت تعاونی:شماره ۱۰ گفته:

    سلام و درود
    شرکت تعاونی با ۵ دهه فعالیت در چهار چوب مصالح
    مشخصات کد/تولید/سیمان/گچ/آهک
    فعالیت شرکت/توزیعی در چهار چوب مصالح است
    در حال شرکت بخش توزیع رو اشتغال زایی کرده
    و آماده ی اخذ قرار داد
    مایل ب دریافت نمایندگی
    ۰۹۳۸۷۴۳۲۵۲۵
    بهرامی

    پاسخ

تعقیب

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *