خرید سیمان با کیفیت

راهنمای خرید سیمان با کیفیت

اولین قدم برای ساخت و ساز ، انتخاب مصالح مناسب است.برای ساخت و ساز از مصالح مختلفی استفاده می شود.یکی از مصالح پرکاربرد در ساخت و ساز سیمان است.بنابراین ، شما باید اطمینان حاصل کنید که از نوع و کیفیت مناسب سیمان در هنگام ساخت استفاده می شود.سیمان ماده ای چسباننده است که می تواند سایر مواد را به هم متصل کند.

نوع و درجه های مختلف از سیمان در بازار وجود دارد که متناسب با نیاز یکی از آنها را می توانید انتخاب کنید.سیمان پرتلند معمولی(opc) ، سیمان پرتلند پوزولانی(ppc) و سیمان سفید ، سه نوع سیمان اصلی مورد استفاده در مصارف عمومی ساختمانی هستند.

PPC استحکام درازمدت می بخشد و دوام سازه ها را افزایش می دهد.به دلیل مقاومت در برابر رطوبت ، از PPC معمولاً برای کارهای ساختمانی در مناطق ساحلی و مجاور استفاده می شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد انواع سیمان و ساخت کوره سیمان با پویان طلوع سپاهان ارتباط برقرار کنید.

خرید سیمان با کیفیت

گذشته از خرید مارک های برتر ، قبل از خرید سیمان باید موارد زیر را نیز بررسی کنید:

  • هر کیسه سیمانی باید از آرم مارک تجاری سازنده ، نوع سیمان OPC یا PPC ، وزن کیسه سیمانی ، تاریخ تولید و شماره مجوز ، برخوردار باشد.
  • سیمان باید به شکل پودر ریز باشد و در هنگام لمس احساس صافی داشته باشد و فاقد توده های سخت باشد.وجود توده های سخت نشان دهنده رطوبت موجود در کیسه سیمانی است.برای جلوگیری از سخت شدن سیمان ، نباید کیسه ها را در تماس با آب و رطوبت قرار داد.
  • قیمت سیمان روزانه در نوسان است و شما باید قبل از سفارش ، قیمت سیمان را در بین مارک ها و رسانه ها به طور کامل بررسی کنید.
  • سیمان پس از گذشت 90 روز از تاریخ تولید نباید مورد استفاده قرار گیرد.بنابراین هفته ، ماه و سال مشخص شده در کیسه سیمان باید قبل از خرید با دقت بررسی شود.
  • رنگ سیمان باید به رنگ خاکستری یکنواخت باشد.
  • هنگام ریختن در آب سیمان باید شناور شود.

سیمان با کیفیت بالا

احتیاط:

هنگامی که کار ساخت و ساز به پیمانکار داده می شود ، اطمینان حاصل کنید که او از سیمان مراقبت های مناسب را انجام می دهد.پیمانکاران به درستی از سیمان در محل مراقبت نمی کنند ، زیرا این کار برای آنها زمانبر است و هزینه دارد.این منجر به کاهش استحکام سیمان می شود.
در بعضی موارد دیده شده است که پیمانکار سیمان را در طبقه همکف ساختمان که در حال ساخت است قرار می دهد.این خوب نیست ، زیرا کیسه های سیمانی ممکن است رطوبت را از کف و دیوارها بکشند و این باعث کاهش مقاومت در سیمان می شود.

این چند روش ساده و آسان است که به شما کمک می کند سیمان مناسب برای ساخت خانه رویایی خود انتخاب کنید.جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه و  آشنایی با کوره صنعتی آهک با شرکت پویان طلوع سپاهان ارتباط برقرار کنید.

1 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *